پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6565
-
الف
+

سریال‌های زمستانی آی‌فیلم

با شروع فصل زمستان، شبکه آی‌فیلم سریال‌های مختلفی را برای پخش در نظر گرفته است.

سریال‌های تلویزیونی همیشه خوراک خوبی برای بینندگان رسانه ملی هستند.  خوراکی که با قلم فیلمنامه‌نویسان به نگارش در می‌آید و با نگاه موشکافانه کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان برای پخش آماده می‌شود. شبکه آی‌فیلم سریال‌های متفاوتی برای پخش در فصل زمستان در نظر گرفته است که قرار است با این سریال‌های خانه‌های آی‌فیلمی‌های عزیز گرم شود. در ادامه  می‌توانيد گزارشی كوتاه را درباره اين سريال‌ها بخوانيد:

آی‌فیلم دچار «جراحت» شد

«جراحت» محصول سال 1389 است و در خلاصه داستان آن آمده: بزرگ و اسماعیل، پسران لطیفه هستند. بزرگ، پسر ارشد و مرکز ثقل خانواده است که اکرم، دختر کوچکش را به عقد امیرحافظ، پسر اسماعیل، در میآورد. دختر ارشد بزرگ نیز همسر هوشی، پسر کامرانی، دوست کینهای و قدیمی بزرگ است. همهچیز به خوبی پیش میرفت تا اینکه بروز یک مساله ساده باعث شد تا...

امین تارخ، ثریا قاسمی، علی عمرانی، آتنه فقیه نصیری، مهوش صبرکن، محمد عمرانی، رامین راستاد، لیلا بلوکات، هستی مهدوی فر، یاسر جعفری، میلیشیا مهدی نژاد، کریم اکبری مبارکه، گیتی قاسمی و... در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال قرار است در فصل زمستان از شبکه آی‌فیلم پخش شود.

پخش سریال خاطره انگیز «در قلب من» از آی‌فیلم

سریال «در قلب من» به کارگردانی حمید لبخنده سال 1377 تولید و از شبکه سه سیما پخش شد‌. اکنون شبکه آی‌فیلم قصد دارد پس از گذشت سال‌ها این مجموعه را به روی آنتن ببرد.

ثریا قاسمی‌، لعیا زنگنه‌، زنده‌یاد جعفر بزرگی و حمیده خیرآبادی‌، پارساپیروزفر،‌ علی دهکردی‌، پویا امینی‌، رزیتا غفاری و ... از جمله بازیگران سریال «در قلب من» بودند.

این سریال قرار است به زودی از شبکه آی‌فیلم پخش شود.

پخش سریال «سه دونگ سه دونگ» از آی‌فیلم

سریال سه دونگ سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو قرار است به زودی از شبکه آی فیلم بازپخش شود.

در خلاصه داستان سریال سه دونگ سه دونگ آمده است: نصرت عشقی سالهاست در یکی از محلات تهران نانوایی سنگگ داردکه به اتفاق سه پسرش مسعود ،محمودومنصور آنجا را اداره می کند،با امدن پرویز شریک سه دونگ از مغازه اش،که در ده سال قبل به ابتالیا رفته وحالا برای فروش سه دونگ آن به ایران آمده ،ماجراهایی برای این خانواده پیش می اید که انها تصمیم می گیرند به خارج از کشور مهاجرت کنندو……

بازیگران : سیروس گرجستانی ، مرجانه گلچین ، محمد کاسبی ، جواد عزتی ، عباس جمشیدی فر ، اشکان اشتیاق ، مریم معصومی

«در کنار هم» از قاب آی‌فیلم

«در کنار هم» یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۱ به کارگردانی فتحعلی اویسی، کارگردانی تلویزیونی مسعود فروتن، نویسندگی حسین مثقالی، شعله نیک‌روش و تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی است.

این مجموعه در قالب طنز به بررسی مشکلات و تنگناهای جامعه می‌پردازد و در خلاصه داستان آن آمده است: رکن آبادی، که یک وکیل بوده فوت می‌کند و پسرش پس از ۱۶ سال بعد از مرگ پدر به شرکت او می‌آید و هر کدام از اتاقهای شرکت را به یک نفر اجاره می‌دهد، از جمله یک ناشر، مهندس راه و ساختمان و دوست قدیمی پدر او که کار تزریقات و پانسمان دارد.

خسرو شکیبایی، رامین ناصرنصیر، امیرحسین صدیق، برزو ارجمند، سروش خلیلی، سیاوش مفیدی، سیروس گرجستانی، شراره دولت آبادی، فتحعلی اویسی، مهرانه مهین ترابی و رضا کشاورزی از بازیگران این سریال هستند.

سریال «در کنار هم» از شنبه ۳۰ آذر هر روز ساعت ۱۶ از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های ۲۴ و ۸ صبح روز بعد بازپخش می‌شود.

آی‌فیلمی‌ها به «باغچه مینو» دعوت شدند

«باغچه مینو» یک سریال طنز به کارگردانی رضا صفدری و تهیه‌کنندگی محمد کاشانی است که در سال ۱۳۸۲ از شبکه سوم سیما پخش گردید.

«باغچه مینو» داستان یک خانه بزرگ موروثی است که به برپایی مراسم های مختلفی چون عزا، عروسی ، برگزاری سمینار، گردهمایی های مختلف اختصاص یافته است . برپایی چنین مراسم مختلف و گاه حتی متضادی باعث ایجاد ماجراهای طنزی می شود که در ادامه حوادث داستان را به پیش می برد.

در این مجموعه، فتحعلی اویسی نقش بزرگ خانواده، جواد رضویان نقش آشپز خانواده و بیژن بنفشه خواه نقش برادر بزرگ را ایفا می کنند و در کنار این بازیگران طیبه ابراهیمی و سیاوش چراغی پور نقش های آبجی خانم و شوهر او، سوسن مقصودلو در نقش مدیر گل فروشی و رضا داوودنژاد و زهرا داوودنژاد نیز در نقش خواهر و برادر ظاهر می شوند.

سریال «باغچه مینو» از سه شنبه ۳ دی ماه  هر شب ساعت  ۱۷:۰۰  در شبکه آی فیلم پخش و تکرار آن هم، روز بعد ساعت ۱ بامداد و ۹ صبح به نمایش گذاشته می شود.

آی‌فیلم روایتگر قصه «راه و بیراه»

«راه و بیراه» داستان چند جوان است که در دوران دانشگاه با هم همکلاسی بوده‌اند. مهدی از شخصیت های اصلی سریال که چند سال قبل، برادرش را به علت بیماری از دست داده است، همه زندگی‌اش را وقف بچه‌های مناطق مختلف کشور می کند. این سریال اپیزودیک است ولی به لحاظ مضمونی موضوعات با هم مرتبط و نزدیک به هم هستند.

سیاوش طهمورث، جعفر دهقان، امیرمحمد زند، اردلان شجاع کاوه، مهتاج نجومی، زهره حمیدی، شهرام عبدلی، محمدرضا رهبری، فلور نظری، آرام جعفری، علیرضا جلالی تبار، حمید ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، خسرو احمدی، غلام رضا نیکخواه، اسماعیل خلج، مالک حدپور سراج، حسین توشه، فرهاد بشارتی، هادی دیباجی، ریحانه رضی، وحید شیخ زاده، محمدرضا اکبری، امیر زمستانی، مهشید جوادی وآذین فولادوند از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. تیتراژ پایانی این سریال را هم فریدون آسرایی با شعری از حسین غیاثی خوانده است.

مجموعه تلویزیونی «راه و بیراه» از شنبه ۳۰ آذر هر شب ساعت ۱۸ از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های ۲ و ۱۰ صبح روز بعد بازپخش می‌شود.

سریال «پرستاران» را از آی‌فیلم ببینید

در خلاصه داستان این سریال آمده است: اورژانس یک بیمارستان همیشه محل وقوع اتفاق‌های غیر منتظره است. خانم پاک‌نهاد و خانم ساجدی به عنوان متصدیان بخش اورژانس بیمارستان مسئولیت سنگینی برای رفع و رجوع این اتفاقات دارند.

در این سریال بازیگرانی نظیر لیندا کیانی، امین زندگانی، فاطمه گودرزی، الناز حبیبی، سیاوش خیرابی، فریبا نادری و مهدی صبایی به ایفای نقش پرداخته‌اند

«پرستاران» هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش و در ساعت‌های ۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

 

ه خ/ ص گ

 

نظر شما
ارسال نظر